Betingelser og vilkår

Betaling og betalingsreservation

Når du gennemfører en ordre hos Pearl Amour, reserveres beløbet på din konto. Beløbet trækkes dog først, når din ordre er pakket og afsendt. Du vil modtage en bekræftelse pr. e-mail, når ordren er afsendt, sammen med et trackingnummer.


Behandlingstid

Da størstedelen af vores smykker er håndlavede, kan behandlingstiden variere. Forsendelsestiden (2-4 hverdage) gælder fra det tidspunkt, hvor ordren er færdigbehandlet. Du vil modtage en e-mail, når din ordre er klar til afsendelse.

Vi takker for din forståelse.


Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven. Fristen regnes fra den dag, du modtager varen.

Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du meddele os dette skriftligt senest 14 dage efter modtagelsen. Send en e-mail til contact@pearlamour.dk, hvor du tydeligt oplyser, at du ønsker at fortryde købet.

Returneringen skal ske senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde købet. Du skal selv betale for returfragten, og du hæfter, hvis varen beskadiges under returforsendelsen.

Vigtigt: Varen må ikke have været brugt, og smykkerne er plomberede. Hvis plomberingen er brudt, bortfalder fortrydelsesretten.

Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

Bemærk: Fragtomkostninger refunderes ikke ved fortrydelse.


Returnering

Returnering skal ske med levering til vores adresse – vi afhenter ikke pakker i pakkeshop. Vedlæg gerne en kopi af din ordrebekræftelse.

Returadresse:
Pearl Amour
Hybenvej 4
9460 Brovst
Tlf.: 60475417
E-mail: contact@pearlamour.dk

Anbefalede fragtfirmaer til retur: GLS, PostNord, DAO eller Bring.


Tilbagebetaling

Når vi har modtaget varen retur og godkendt den, refunderer vi beløbet til samme betalingsmetode, som blev anvendt ved købet. Er varen værdiforringet, fratrækkes dette i tilbagebetalingen.

Bemærk: Hvis du har betalt med Mastercard eller udenlandsk kreditkort, kan tilbagebetalingstiden være længere, afhængigt af kortudstederen.


Varens stand ved retur

Varen skal returneres i samme stand og mængde som ved modtagelsen. Hvis varen har mistet værdi, fordi den er brugt udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå dens art og egenskaber, kan vi foretage en værdiforringelse i refunderingen.

Vi anbefaler, at varen returneres i original emballage. Manglende emballage kan medføre en værdiforringelse.


Reklamationsret

Når du handler hos Pearl Amour som forbruger, har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Du har ret til at få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen – afhængigt af den konkrete situation. Reklamationen skal være berettiget, og fejlen må ikke skyldes forkert brug af produktet.

Fejl og mangler, som burde opdages ved almindelig undersøgelse, skal anmeldes til os inden for rimelig tid – helst inden 14 dage efter opdagelsen. Kontakt os på contact@pearlamour.dk.

Pearl Amour dækker rimelige fragtomkostninger i forbindelse med godkendte reklamationer.

Varen skal sendes forsvarligt emballeret og med dokumentation for indlevering, så du er sikret i tilfælde af bortkomst under fragten.


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på contact@pearlamour.dk. Vi vil forsøge at finde en løsning sammen med dig.